Špičkový a rýchly kurz marketingu za 1€

spať na predchádzajúcu stránku

Špičkový a rýchly kurz marketingu za 1€

Skočte si do lepšej prevádzky "mekáča" s go-pro kamerou na hlave, kúpte si jeden cheeseburger za 1 euro (jasné, už stojí o niečo viac:) a doma si natočený záber pozrite 10x. Dá vám to 100x viac ako akýkoľvek bullshit konzultant (česť výnimkám).

A viete čo je super? Ušetríte čas, kopu peňazí, uvidíte ozajstný marketing a ešte sa aj najete :). Samozrejme si v natočenom zábere všímajte všetko. Ako to tam vyzerá, ako je personál oblečený, čo je na stenách, čo vidíte a čo nie, aká je tam vôňa, ako je to zabalené, čo Vám obsluhujúci ponúkne navyše, btw. to, ako sa Vás to opýta, je tiež čaro úspechu pravdepodobnosti neodmietnutia, ale o tom inokedy. Všímajte si dokonca aj osobu, ktorá ma na starosti hranolky.

Neobjavujte koleso znova. Už sme tu mali články o tom, že SEO je mŕtve, (ten, kto to povedal, tomu by som nedal vyrobiť ani vizitky), z grafikov sú zrazu UX designéri (niektorí sa proste len premenovali a "design thinking" alebo heuristiky použiteľnosti ešte nestihli pochytiť), ak sa užívateľské testovanie, ako ho dnes poznáme, začalo už v roku 1980! (a to jeho počiatky siahajú ďaleko do minulosti), tak sa dnes netvárme, že je to nové. Priznajme si, že sme to len hlúpo ignorovali.

Marketing sa vďaka digitálnej dobe začal čoraz častejšie obliekať do pojmov ako „online marketing, digitálny marketing, content marketing, virálny marketing, natívna reklama a mnoho ďalších prívlastkov. Agentúry sa predbiehajú v tom, ktorá je viac online. Potom sa predbiehajú, ktorá je viac komplexná. A tie s tlačiarňami sú radšej ticho. Ak by som si ale neprešiel rôzne formy produktov a prístupov k marketingu, spadol by som do toho istého obmedzeného názoru aj ja. Bol som k tomu naozaj blízko.

„Marketing je vesmír predaja, tak sa nebavme o jednom zrnku piesku.“ Úspech je v mixe aktivít a ak sa aktivity neprepoja do synergických celkov, je predpoklad, že budete úplne mimo reality. Ak emócie ovplyvňujú rozhodovanie (preukázané mnohými štúdiami), prečo sa zameriavať iba na online marketing?

Čítajte tiež

Špičkový a rýchly kurz marketingu za 1€

Skočte si do lepšej prevádzky "mekáča" s go-pro kamerou na hlave, kúpte si jeden cheeseburger za 1 euro a doma si natočený záber pozrite 10x. Dá vám to 100x viac ako akýkoľvek workshop od „senior marketéra“.

Vernostný program - celá veda?

Taktika starých marketérov stále žije! Formy sú rôzne. Digitálne body, bonusy, e-mailové kupóny, výhody a zľavy atď.

Nájdem ihlu v kope SEA

Web môže byť modrý, zelený alebo červený. Ja preferujem funkčný, výkonný. Tiež máte na webe nasadený Google Analytics a z času na čas sa doň pozriete? Ak na základe zistených skutočností z času na čas na webe nič neurobíte, je Vám Google Analytics na nič.

Marketing a fázy nákupného cyklu

Miešanie alebo vynechávanie jednotlivých fáz nákupného cyklu a ich násilne tlačenie do jednej a jedinej reklamy je často zdrojom toho, že Vám reklamy nefungujú a vy neviete, prečo.

Adrian Sciranka

Adrian Sciranka

UX/UI nadšenec a marketér telom aj dušou

Dizajnu a marketingu sa venujem už od roku 1999. Sledujem trendy dômyselne navrhnutých kampaní z celého sveta a hľadám spojítka medzi kreativitou a tým, čo skutočne funguje. Kombinujem marketingové skúsenosti s profesionálnymi grafickými znalosťami Figma, Adobe CC a online nástrojmi Google Ads, GA4, Google Tag Manager, Meta Ads a pod. Vďaka platným certifikáciám som tiež členom programu Google Partners.

Som tiež nadšenec UX/UI designu a milujem navrhovanie užívateľských rozhraní najrôznejších aplikácii, či webov. Veľmi ma zaujíma svet testovania užívateľských rozhraní a optimalizácia vecí aj po nasadení do praxe.

Veľmi rád spoznávam najrôznejšie podnikateľské príbehy, a ak mi to časové možnosti umožňujú, pomáham im s marketingovým nastavením na všetkých frontoch od pokročilých online kampaní, až po ucelené marketingové mixy tvorené funkčnou kombináciou offline a online reklamy. Nezabúdam tiež na vhodne navrhnuté vstupné stránky a predajné funnely.

Napíšte mi_

 Správa úspešne odoslaná