Špičkový a rýchly kurz marketingu za 1€

spať na predchádzajúcu stránku

Špičkový a rýchly kurz marketingu za 1€

Skočte si do lepšej prevádzky "mekáča" s go-pro kamerou na hlave, kúpte si jeden cheeseburger za 1 euro a doma si natočený záber pozrite 10x. Dá vám to 100x viac ako akýkoľvek workshop od „senior marketéra“.

A viete čo je super? Ušetríte čas, kopu peňazí, uvidíte ozajstný marketing a ešte sa aj najete :). Samozrejme si v natočenom zábere všímajte všetko. A to myslím aj vzadu pobehujúceho človeka, ktorý ma na starosti žemle.

Nestačím sa diviť, aká vata a obmedzený pohľad na marketing sa facebookom šíri závratnou rýchlosťou. Objavuje sa koleso znova a znova? Už sme tu mali články o tom, že SEO je mŕtve, (ten, kto to povedal, tomu by som nedal vyrobiť ani vizitky), z grafikov sú zrazu UX designéri, ak sa užívateľské testovanie ako ho dnes poznáme začalo už v roku 1980! (a to jeho počiatky siahajú ďaleko do minulosti), tak sa dnes netvárme, že je to nové. Priznajme si, že sme to len hlúpo ignorovali. To je rozdiel. Nové je to možno pre tých, ktorí majú dnes cca 30 rokov a hovoria si senior marketéri (sami sa tak nazvali zpravidla vo vlastných firmách). Ich presvedčenie, že marketingu rozumejú, začalo tým, že spravujú PPC reklamy a pričuchli na chvíľu k webovej analytike. To je ale hrozne málo. Uznajte sami.

Marketing sa vďaka digitálnej dobe začal čoraz častejšie obliekať do pojmov ako „online marketing, digitálny marketing, content marketing, virálny marketing, natívna reklama a mnoho ďalších prívlastkov. Agentúry sa predbiehajú v tom, ktorá je viac online. Potom sa predbiehajú, ktorá je viac komplexná. A tie s tlačiarňami sú radšej ticho. Ak by som si ale neprešiel rôzne formy produktov a prístupov k marketingu, spadol by som do toho istého obmedzeného názoru aj ja. Bol som k tomu naozaj blízko.

„Marketing je vesmír predaja, tak sa nebavme o jednom zrnku piesku.“ Úspech je v mixe aktivít a ak sa aktivity neprepoja do synergických celkov, je predpoklad, že budete úplne mimo reality.

Čítajte tiež

Marketing a fázy nákupného cyklu

Miešanie alebo vynechávanie jednotlivých fáz nákupného cyklu a ich násilne tlačenie do jednej a jedinej reklamy je často zdrojom toho, že Vám reklamy nefungujú a vy neviete, prečo.

Špičkový a rýchly kurz marketingu za 1€

Skočte si do lepšej prevádzky "mekáča" s go-pro kamerou na hlave, kúpte si jeden cheeseburger za 1 euro a doma si natočený záber pozrite 10x. Dá vám to 100x viac ako akýkoľvek workshop od „senior marketéra“.

Nájdem ihlu v kope SEA

Web môže byť modrý, zelený alebo červený. Ja preferujem funkčný, výkonný. Tiež máte na webe nasadený Google Analytics a z času na čas sa doň pozriete? Ak na základe zistených skutočností z času na čas na webe nič neurobíte, je Vám Google Analytics na nič.

Vernostný program - celá veda?

Taktika starých marketérov stále žije! Formy sú rôzne. Digitálne body, bonusy, e-mailové kupóny, výhody a zľavy atď.

Adrian Sciranka

Adrian Sciranka

konzultant a CEO - Maxi Mark

Marketingu a reklame sa venujem už od roku 1999. Sledujem trendy dômyselne navrhnutých kampaní z celého sveta a hľadám spojítka medzi kreativitou a tým, čo skutočne funguje. Kombinujem marketingové skúsenosti s profesionálnymi grafickými znalosťami a online nástrojmi (GoogleAds, Google Analytics, Facebook Ads a mnohé iné).

Špecializujem sa na reklamnú grafiku a na marketing v celom jeho spektre. Udržiavam si platné certifikácie programov Google Ads, Analytics, YouTube Ads atď. a taktiež som členom edukačného programu PHLEARN PRO (Photoshop professional) a User Experience Foundation.

Od roku 2018 pôsobím aj ako marketingový riaditeľ v najprogresívnejšej košickej spoločnosti ANTIK Telecom, čomu sa nesmierne teším.

Veľmi rád spoznávam najrôznejšie podnikateľské príbehy, a ak mi to časové možnosti umožňujú, pomáham im s marketingovým nastavením na všetkých frontoch od pokročilých online kampaní, až po ucelené marketingové mixy tvorené funkčnou kombináciou offline a online reklamy.

Napíšte mi_

 Správa úspešne odoslaná