Marketingu a reklame sa venujem už od roku 1999. Sledujem trendy dômyselne navrhnutých kampaní z celého sveta a hľadám spojítka medzi kreativitou a tým, čo skutočne funguje. Kombinujem marketingové skúsenosti s profesionálnymi grafickými znalosťami a online nástrojmi (GoogleAds, Google Analytics, Facebook Ads a mnohé iné).
Špecializujem sa na reklamnú grafiku a na marketing v celom jeho spektre. Udržiavam si platné certifikácie programov Google Ads, Analytics, YouTube Ads atď. a taktiež som členom edukačného programu PHLEARN PRO (Photoshop professional) a User Experience Foundation.
Od roku 2018 pôsobím aj ako marketingový riaditeľ v najprogresívnejšej košickej spoločnosti ANTIK Telecom, čomu sa nesmierne teším.
Veľmi rád spoznávam najrôznejšie podnikateľské príbehy, a ak mi to časové možnosti umožňujú, pomáham im s marketingovým nastavením na všetkých frontoch od pokročilých online kampaní, až po ucelené marketingové mixy tvorené funkčnou kombináciou offline a online reklamy.
Ukážky prác


reStartBody 3.0 v NEONKE
Komu sa nelení, tomu sa zelení! ONLINE TRANSFORMAČNÝ systém! Predstav si, aké to bude, keď dosiahneš postavu, po akej túžiš. Jedine ty môžeš spraviť to správne rozhodnutie a začať meniť telo za 30 dní. Grafický motív pre tento program bol poňatý účelovo inak. Trochu zvláštne, pretože aj doba v akej vznikol, bola zvláštna. COVID-19 síce zatvoril mnohé fitká, NEONKA však tento stav využila a pripravila špeciálny program pre cvičenie na doma.
Cviky a choreografie boli navrhnuté tak, aby ich bolo možné precvičovať v domácom prostredí. Behom 1 týždňa sme pripravili všetky grafické podklady pre toto ambiciózne dielo. Facebook post, facebook header, event header, webbaner, HDTV motív pre projekciu, Instagram story a samozrejme sadu bannerov pre Google Ads. Klienti tiež získali tréningový plán, kde si zaznačovali svoje cvičenia a namerané hodnoty.





3D vizuál pre 3D okuliare
3D grafika pripravená pokročilými technikami aby sa rôzne časti v plagáte skutočne javili bližšie alebo ďalej pri pohľade cez 3D okuliare. Poster bol umiestnený spolu s pultíkom a 3D okuliarmi tak, aby si ho vyskúšali všetci zvedaví okoloidúci. Koncept bol navrhnutý tak, aby fungoval aj bez 3D okuliarov.





