Marketingu a reklame sa venujem už od roku 1999. Sledujem trendy dômyselne navrhnutých kampaní z celého sveta a hľadám spojítka medzi kreativitou a tým, čo skutočne funguje. Kombinujem marketingové skúsenosti s profesionálnymi grafickými znalosťami a online nástrojmi (GoogleAds, Google Analytics, Facebook Ads a mnohé iné).
Špecializujem sa na reklamnú grafiku a na marketing v celom jeho spektre. Udržiavam si platné certifikácie programov Google Ads, Analytics, YouTube Ads atď. a taktiež som členom edukačného programu PHLEARN PRO (Photoshop professional) a User Experience Foundation.
Od roku 2018 pôsobím aj ako marketingový riaditeľ v najprogresívnejšej košickej spoločnosti ANTIK Telecom, čomu sa nesmierne teším.
Veľmi rád spoznávam najrôznejšie podnikateľské príbehy, a ak mi to časové možnosti umožňujú, pomáham im s marketingovým nastavením na všetkých frontoch od pokročilých online kampaní, až po ucelené marketingové mixy tvorené funkčnou kombináciou offline a online reklamy.
Nájdem ihlu v kope SEA

Web môže byť modrý, zelený alebo červený. Ja preferujem funkčný, výkonný.
Tiež máte na webe nasadený Google Analytics a z času na čas sa doň pozriete? Ak na základe zistených skutočností z času na čas na webe nič neurobíte, je Vám Google Analytics na nič.
Nájdem ihlu v kope SEA:
- Web má traffic.
- Traffic je zadarmo alebo za peniaze.
- Ak je za peniaze, nie je jedno, aký tento traffic je – pomôže relevantná a silná vstupná stránka a kvalitne spravovaná kampaň.
- Ak je zadarmo, tiež nie je jedno, aký tento traffic je – pomôže SEO a content marketing.
- Web máte pre nejaký dôvod.
- Dôvod je možné transformovať do plnenia nejakých cieľov.
- Tieto ciele je možné z veľkej časti merať - t.j. zaznamenávať stav.
- Stav môže byť očakávaný alebo neočakávaný.
- Stav je možné skúšať neustále zlepšovať.
- Zlepšovať voči plneniu cieľov – viď bod 6 a 7.
- Nikdy za úspech plnenia cieľov nebude môcť len jeden z kanálov.
- Kanál rozumej Organická t.j. bezplatná návštevnosť (ovplyvňuje aj SEO), Platená návštevnosť, odkazy z iných webov, offline podpora webu a samozrejme zdroje zo sociálnych sietí atď.
- Každý web má konkurenciu.
- Každý web má chyby – rozumej užívateľské, marketingové, technické atď.
- Každý web môže byť výkonnejší – rozumej, aj bez jeho úplnej prerábky t.j. optimalizovaný.
- Optimalizovaný znamená neustále sledovať jeho výkon voči vykonaným zmenám, ktoré strategicky testujete za účelom zlepšiť sledované hodnoty, viď bod 8-9-10.
- Spolupráca jednotlivých kanálov je web od webu odlišná.
- Nikdy za neúspech nemôže len jeden kanál.
- Nikdy za úspech nemôže len jeden kanál.
- Výkon webu je súhra technických, psychologických a marketingových faktorov.
- Dizajn webu sa len z malej časti podieľa na výkone webu.
- Dizajn webu ale patrí k dôležitým aspektom pojmu „Povaha webu“.
- UX design je nadstavba samotného dizajnu a srdcom celého webu - nevzniká náhodne. Proces UX designu je komplexná súhra mnohých krokov: užívateľského prieskumu, biznisových potrieb, pridanej hodnoty, prototypovania, testovania a analýzy vrátane optimalizácie.
- Nie je jedno akú povahu má váš web v kontexte jeho cieľov.
- Každý web je opakovane možné zlepšiť. Rozumej zvýšiť konverzný pomer webu, zvýšiť ROI návratnosť investícii, ROAS návratnosť každého preinzerovaného eura, zlepšiť aj sekundárne metriky.
Čítajte tiež
Marketing a fázy nákupného cyklu
Miešanie alebo vynechávanie jednotlivých fáz nákupného cyklu a ich násilne tlačenie do jednej a jedinej reklamy je často zdrojom toho, že Vám reklamy nefungujú a vy neviete, prečo.
Špičkový a rýchly kurz marketingu za 1€
Skočte si do lepšej prevádzky "mekáča" s go-pro kamerou na hlave, kúpte si jeden cheeseburger za 1 euro a doma si natočený záber pozrite 10x. Dá vám to 100x viac ako akýkoľvek workshop od „senior marketéra“.
Nájdem ihlu v kope SEA
Web môže byť modrý, zelený alebo červený. Ja preferujem funkčný, výkonný. Tiež máte na webe nasadený Google Analytics a z času na čas sa doň pozriete? Ak na základe zistených skutočností z času na čas na webe nič neurobíte, je Vám Google Analytics na nič.
Vernostný program - celá veda?
Taktika starých marketérov stále žije! Formy sú rôzne. Digitálne body, bonusy, e-mailové kupóny, výhody a zľavy atď.