Nájdem ihlu v kope SEA

spať na predchádzajúcu stránku

Nájdem ihlu v kope SEA

Web môže byť modrý, zelený alebo červený. Ja preferujem funkčný, výkonný.

Tiež máte na webe nasadený Google Analytics a z času na čas sa doň pozriete? Ak na základe zistených skutočností z času na čas na webe nič neurobíte, je Vám Google Analytics na nič.

Nájdem ihlu v kope SEA:

  1. Web má traffic.
  2. Traffic je zadarmo alebo za peniaze.
  3. Ak je za peniaze, nie je jedno, aký tento traffic je – pomôže relevantná a silná vstupná stránka a kvalitne spravovaná kampaň.
  4. Ak je zadarmo, tiež nie je jedno, aký tento traffic je – pomôže SEO a content marketing.
  5. Web máte pre nejaký dôvod.
  6. Dôvod je možné transformovať do plnenia nejakých cieľov.
  7. Tieto ciele je možné z veľkej časti merať - t.j. zaznamenávať stav.
  8. Stav môže byť očakávaný alebo neočakávaný.
  9. Stav je možné skúšať neustále zlepšovať.
  10. Zlepšovať voči plneniu cieľov – viď bod 6 a 7.
  11. Nikdy za úspech plnenia cieľov nebude môcť len jeden z kanálov.
  12. Kanál rozumej Organická t.j. bezplatná návštevnosť (ovplyvňuje aj SEO), Platená návštevnosť, odkazy z iných webov, offline podpora webu a samozrejme zdroje zo sociálnych sietí atď.
  13. Každý web má konkurenciu.
  14. Každý web má chyby – rozumej užívateľské, marketingové, technické atď.
  15. Každý web môže byť výkonnejší – rozumej, aj bez jeho úplnej prerábky t.j. optimalizovaný.
  16. Optimalizovaný znamená neustále sledovať jeho výkon voči vykonaným zmenám, ktoré strategicky testujete za účelom zlepšiť sledované hodnoty, viď bod 8-9-10.
  17. Spolupráca jednotlivých kanálov je web od webu odlišná.
  18. Nikdy za neúspech nemôže len jeden kanál.
  19. Nikdy za úspech nemôže len jeden kanál.
  20. Výkon webu je súhra technických, psychologických a marketingových faktorov.
  21. Dizajn webu sa len z malej časti podieľa na výkone webu.
  22. Dizajn webu ale patrí k dôležitým aspektom pojmu „Povaha webu“.
  23. UX design je nadstavba samotného dizajnu a srdcom celého webu - nevzniká náhodne. Proces UX designu je komplexná súhra mnohých krokov: užívateľského prieskumu, biznisových potrieb, pridanej hodnoty, prototypovania, testovania a analýzy vrátane optimalizácie.
  24. Nie je jedno akú povahu má váš web v kontexte jeho cieľov.
  25. Každý web je opakovane možné zlepšiť. Rozumej zvýšiť konverzný pomer webu, zvýšiť ROI návratnosť investícii, ROAS návratnosť každého preinzerovaného eura, zlepšiť aj sekundárne metriky.

Čítajte tiež

Marketing a fázy nákupného cyklu

Miešanie alebo vynechávanie jednotlivých fáz nákupného cyklu a ich násilne tlačenie do jednej a jedinej reklamy je často zdrojom toho, že Vám reklamy nefungujú a vy neviete, prečo.

Špičkový a rýchly kurz marketingu za 1€

Skočte si do lepšej prevádzky "mekáča" s go-pro kamerou na hlave, kúpte si jeden cheeseburger za 1 euro a doma si natočený záber pozrite 10x. Dá vám to 100x viac ako akýkoľvek workshop od „senior marketéra“.

Nájdem ihlu v kope SEA

Web môže byť modrý, zelený alebo červený. Ja preferujem funkčný, výkonný. Tiež máte na webe nasadený Google Analytics a z času na čas sa doň pozriete? Ak na základe zistených skutočností z času na čas na webe nič neurobíte, je Vám Google Analytics na nič.

Vernostný program - celá veda?

Taktika starých marketérov stále žije! Formy sú rôzne. Digitálne body, bonusy, e-mailové kupóny, výhody a zľavy atď.

Adrian Sciranka

Adrian Sciranka

konzultant a CEO - Maxi Mark

Marketingu a reklame sa venujem už od roku 1999. Sledujem trendy dômyselne navrhnutých kampaní z celého sveta a hľadám spojítka medzi kreativitou a tým, čo skutočne funguje. Kombinujem marketingové skúsenosti s profesionálnymi grafickými znalosťami a online nástrojmi (GoogleAds, Google Analytics, Facebook Ads a mnohé iné).

Špecializujem sa na reklamnú grafiku a na marketing v celom jeho spektre. Udržiavam si platné certifikácie programov Google Ads, Analytics, YouTube Ads atď. a taktiež som členom edukačného programu PHLEARN PRO (Photoshop professional) a User Experience Foundation.

V roku 2018 som dostal a prijal úžasnú možnosť, stať sa marketingovým riaditeľom v najprogresívnejšej košickej spoločnosti ANTIK Telecom, kde pôsobím dodnes a nesmierne sa tomu teším.

Veľmi rád spoznávam najrôznejšie podnikateľské príbehy, a ak mi to časové možnosti umožňujú, pomáham im s marketingovým nastavením na všetkých frontoch od pokročilých online kampaní, až po ucelené marketingové mixy tvorené funkčnou kombináciou offline a online reklamy.

Napíšte mi_

 Správa úspešne odoslaná