Google Nákupy – Google Shopping Ads aj na Slovensku

Predávajte efektívne, ukážte produkt s cenou v správny moment!

(Ilustračný obrázok - Google Ads Shopping Campaign na mobile. Zdroj: google.sk)

Máte e-shop?

Propagujete ho v Google Ads alebo Facebook reklamách? Používate remarketing? Používate pre svoj E-shop dokonca dynamický remarketing a iné kreatívne cielenia reklám a tiež špecifické publiká z Google Analytics? Tak nákupy budete milovať. Prečo?

"Obrázková reklama“ už nie je len ako zobrazený banner v obsahu nejakého iného webu, ktorý čaká, že sa zobrazí v tom najlepšom zacielení v správny čas a na správnom mieste - áno, aj vo výsledkoch vyhľadávania a celej Google sieti. Ak ste už čo to počulo o Google Merchant Center a zatiaľ ste sa mu vyhýbali, lebo ste svoj produktový feed nahrávali "manuálne", je pravdepodobne čas to zmeniť.

Google Ads v Nákupoch je reklama, ktorá obsahuje:

  • obrázok produktu (kľúčová vec voči relevantnosti, dbajte na kvalitné foto)
  • cenu,
  • názov produktu, značka
  • názov predajcu (nutné verifikovať predajcu pred spustením kampane)
  • a iné rozšírenia, ako popisy k rôzným promo ponukám, zľavám atď. (vhodné sledovať zmeny a updaty, Google už nie raz vydal rôzne novinky, ktoré je vhodné využívať medzi prvými)

Majte na pamäti, že Google reklama v Nákupoch je reklama, ktorá sa zobrazuje sa práve v kľúčovom momente. V momente, kedy klienti aktívne, sámi vyhľadávajú produkty, ktoré vy ponúkate na svojom E-shope.

Kontext zobrazenia Vašej reklamy

Reklama v nákupoch sa zobrazí priamo tam, kde ľudia sami očakávajú, že uvidia to, čo vyhľadávali. Samozrejme, podľa typu produktu a vyhľadávacej frázy je možné očakávať rôzny moment v nákupnom cykle. Či už reklama napomôže a bude asistovať pri následnom nákupe niekedy neskôr, alebo nákup uzavrie, správnou analytikou a vyhodnotením v kontexte celého reklamného a predajného ekosystému je možné takúto kampaň vyhodnotiť aj ako veľmi užitočnú a ziskovú. Recept je v správnom reklamnom mixe. Je to podobné ako pri varení jedla :). Často krát je mnoho jedál z veľmi podobných ingrediencií, ale jedinečným spracovaním a pridaním štipky tajomstva šéfkuchára, môže byť výsledné jedlo skutočná delikatesa a obrovský pozitívny rozdiel oproti iným.

Nemáte ešte spustenú svoju prvú reklamu "Google Shopping Ads"? Napíšte mi.

Decor image